Hoe mogen we je helpen?

Beschrijving Nazorg/service abonnement

 

 

Nazorg voor Hypotheken, levensverzekeringen en bancaire producten.

 

 

Informatie

Nazorg/service abonnement

Het doel van nazorg

Vastleggen wanneer er contact wordt opgenomen nadat het product is afgesloten

Wat doen wij voor u

  • Contact opnemen met relatie
  • Het bespreken van wijzigingen in persoonlijke situatie of deze van invloed kunnen zijn op het gesloten product
  • Noodzakelijke aanpassingen voorstellen
  • Aanpassingen doorvoeren bij betreffende bank/maatschappij
  • U kunt zelf ook altijd contact opnemen met ons kantoor voor vragen en/of wijzigingen

Omschrijving van werkzaamheden

Na het afsluiten van het product leggen wij vast wanneer er contact opgenomen moet worden.

  • Overlijdensrisicoverzekering om de 5 jaar
  • Hypotheken om de 2 jaar
  • Kapitaalverzekering om de 2 jaar
  • Bancaire producten om de 2 jaar
  • Beleggingspolissen jaarlijks

Naast deze periodieke contacten zal bij van invloed zijnde wetswijzigingen contact worden opgenomen.