Hoe mogen we je helpen?

Beschrijving Nazorg/service abonnement

 

 

Nazorg voor Hypotheken, levensverzekeringen en bancaire producten.

 

 

Informatie

Nazorg/service abonnement

Het doel van nazorg

Vastleggen wanneer er contact wordt opgenomen nadat het product is afgesloten

Wat doen wij voor u

  • Contact opnemen met relatie
  • Het bespreken van wijzigingen in persoonlijke situatie of deze van invloed kunnen zijn op het gesloten product
  • Noodzakelijke aanpassingen voorstellen
  • Aanpassingen doorvoeren bij betreffende bank/maatschappij
  • U kunt zelf ook altijd contact opnemen met ons kantoor voor vragen en/of wijzigingen

Omschrijving van werkzaamheden

Na het afsluiten van het product leggen wij vast wanneer er contact opgenomen moet worden.

  • Overlijdensrisicoverzekering om de 5 jaar
  • Hypotheken om de 2 jaar
  • Kapitaalverzekering om de 2 jaar
  • Bancaire producten om de 2 jaar
  • Beleggingspolissen jaarlijks

Naast deze periodieke contacten zal bij van invloed zijnde wetswijzigingen contact worden opgenomen.

Wat gaat de hypotheekrente doen? Stijgen of dalen?
meer informatie
Premie berekenen autoverzekering particulieren
meer informatie
Hypotheekrente al vanaf: (Bekijk hier alle rentes)
meer informatie